torsdag 15. januar 2009

Tulipaner!

Meningen var å stikke innom Hagesenteret for å kjøpe tulipaner, jeg kom ut derifra med sikkert 5-600 om ikke flere. I løkform vel og merke. Det viser seg at den beste tiden å plante løk på vestlandet er nå. Vi har jo ikke frost i bakken, sa damen til meg da jeg lurte på om det var håp for perleblomstene mine jeg hadde funnet dagen før i en kasse . I sidesynet mitt så jeg hauger med Tulipaner, Snøklokker og Allium, i rosa, hvitt og lilla.....10 kr pr pakke. Jeg kjøpte MYE.
Har du startet gartneri lurte min bror på da han var innom meg senere på dagen.
Min mann kom en time senere. HERREGUD!!!!.... Ja, jeg planter dem ikke, la han fort til.





5 kommentarer:

Jannicke sa...

Hahaha! Artig innlegg! Det er jo SÅ gøy med blomsterløker i jorda.. Rene forundringsposen når våren kommer!
Velkommen i "Bloggeklubben"

Tiril sa...

Herlig blogg dette, ser vi liker mye av det samme, nå har jeg bledd meg gjennom bloggen din og virkelig kost meg,
Så nydelige hvite sokker i ditt første innlegg.
Ha en fin helg.

carina sa...

Hei!

Nå fikk jeg vårstemning. Det blir spennende å se hva som kommer opp til våren.

Ha en fortsatt fin helg

Sologbolig sa...

Å dette kommer til å bli kjekt til våren. Tenk så nydelig det blir med masse tulipaner i blomst. Nå fikk eg jammen lyst til å plante noen fleire løker. Måtte le av din mann sin kommentar, min hadde sikkert sagt akkurat det samme. Så koselig blogg du har. Ha ein fin søndag!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, morsomt innlegg ja :) Gartner,eller ikkje gartner, du får nok mykje glede av det! :)

Ha ein kjempefin mandag :) Godklem